August



    OOTD

Minu korter asus Barcelona kesklinnast ligi 5 km kaugusel, kõrvalmajas oli pood, metrooliine, mis kodu juurde tõid oli 2, ööbussid peatusid ka suhteliselt mõistlikul kaugusel kodust ning üks suur lõbus boonus oli hiiglaslik peegel korteri esimese korruse eeskojas. 
Antud peegel sai minu üheks enim pildistatud objektiks ning siinkohal annangi ülevaate erinevate "kostüümide" näitusest, mida augustikuu jooksul kandsin ja jäädvustada jõudsin. Sujuvalt muutus enese peegelpildi jäädvustamine veider tava traditsiooniks ning edaspidi tegin pea iga päev ühe pildi kui kohalikke elanikke ümbruses polnud. 

Hispaaniasse minnes oli mul kaasas 32 kg kaaluv kohver ja ligi 8 kg kaaluv seljakott. Enamasti võtsin Eestist kaasa riideid, sest hirmuga kujutasin ette kõiki suve ja detsembri-jaanuari hetki, kus riided mida vajan, varieeruvad suhteliselt äärmusest-äärmusesse. Võrdluseks- septembrikuus õhtuti ööklubi külastades ei oleks kõne alla tulnudki kanda pikki pükse või pikkade käistega särki. Ma oma lühikeste, kuid mitte liialt paljastavate riietega sulasin sise- ja välialadel nii või naa ja olin kohalike arust ilmselt nagu saunast tulnud. Detsembris ja jaanuaris aga tundsin, et paks talvejope ja talvesaapad on mul ainuke jõulusoov. 

Augusti outfits of the day

৩ 
___

Que comenci la festa ∙ Let’s get this party started

___

Marleen

Comments